Wednesday 30 August 2017

Gesonde Options At Trader Joes


Real culinair evenement s 'n Paar jaar gelede het ek gedink Trader Joe se was net vir die rykes en wil-wees-bekende. Volgens my pretensieus self, is die winkels vol duur kos en overdressed mense. Daar was te veel van dié ook, en beslis nie genoeg kinders vir my om gemaklik voel om my eie. Op 'n dag, terwyl die kinders is 'n toneelstuk datum met Ouma, het ek na Trader Joe se. Cue die afskeid wolke met siters en sing engele As ek net geweet het die pret wat my ingewag deur die glasdeure vroeër, kan hierdie mamma in culinair evenement pret hemel gewees en ek het geleer 'n belangrike les te dié dag Terwyl ek dat die meerderheid vind van is baie goeie nuus Hierdie pos is deel van 'n kort reeks oor hoe sober kos 'n ware fynproewer kan vind by sekere winkels. Lees meer oor die goeie deals beskikbaar by Costco HIER. plus vind spesifieke glutenvrye Costco handel HIER. Don se lys om jou te help hou die beste aanbiedings wat jy vind by Costco Gesonde Kos op Trader Joe se Chocolate. 1.49 1,99 per maat Laat s eintlik 'n baie goeie deal vir 'n gehalte bar van sjokolade. Ek koop die donkerste sjokolade hulle op 85 kakao en gebruik dit in my gunsteling sjokolade chip koekie resep. Onversoete kakaopoeier. 2.49 Dit is werklik moeilik om bekostigbare onversoete kakao vind, laat ek jou vertel meeste kruideniersware winkels bied 'n 8 oz houer vir 4,99, sodat jy weer die redding van 17 met elke eetlepel jy meet met hierdie goeie deal. My gereelde plaaslike kruidenierswinkels Don se aluminium gratis, so dit die enigste manier wat ek kan kry nie (tensy ek 'n groot 2 lb bad from Amazon bestel). 100 hardehout stene. 7.99 vir 18 pond Een van Trader Joe t kom met die chemikalieë wat behandel houtskool doen, maar winkels hef 'n mooi pennie vir brikette. Gelukkig het hierdie stene is nie net bekostigbaar nie, maar jy drie keer soveel as die tipiese sak houtskool Coconut Oil. 5,99 vir 16 onse Alhoewel ek koop tans klapper olie uit tropiese tradisies. Dit was 'n maandelikse stapelvoedsel vir 'n lang tyd. Dit is die beste proe te sesamolie. 2.29 vir 5 onse Dit heerlike olie is net 'n paar dollar hier, maar ek weet dit is die moeite werd om die vyf greintjie bottel gedroogde garbanzo gedroogde Swart bone. 89 per pond Wie het geweet 'n e soos die betaling van net 28 per kan Lig klappermelk. 99 vir 15 onse Dit is te glad vir diegene wat afkeer moet teksture. Parmesaankaas. 6.49 per pond (ongeveer 4,50 per wig) parmesaankaas voeg 'n baie s prys van 9,99 / pond, en die kleiner wiggies is ideaal vir ons maandelikse begroting en resepte. Gorgonzola, 5,99 per pond (ongeveer 2,50 per pakket) Ons koop dikwels Gorgonzola in plaas van blou kaas omdat jy dit afwisselend kan gebruik in resepte. Ware bloukaas is redelik duur, maar soos die Parmesaan, hierdie kaas is baie bekostigbaar. Die per pakket prys is baie bekostigbaar ook maak dit maklik om te kry net soveel wat nodig is vir die maand of resep, in teenstelling met 'n groot klip uit Costco wat jy sit in 'n laai en uiteindelik vergeet en dit raak muf Ahem Nota. Hul pryse op kaas in die algemeen is regtig redelik. 2,69 vir 6 onse feta, 3,99 vir 'n 16 ounce log vars mozzarella, 4.49 vir 12 snye Provo Lone re in die winkel. Organiese volgraan pasta. 1.29 Dit is net 10 meer as die per pakket prys Costco, wat is groot as jy net een pakket van spaghetti in plaas van nege nodig. Dit glutenvrye pasta Pasta Alternatiewe. wissel ek didn weer net wil 'n bak pasta. Sonneblomsaad . 1,99 per pond praat oor 'n steel Geen ander winkel in my area (of selfs die goeie deal op Amazon) kan dit klop. Ons gebruik sonneblomsaad in ons slaaie vir 'n krisis, soos proteïen in ons gedroogd bars en proteïen bars en gebruik dit om sunbutter maak wanneer ons weer uit grondboontjiebotter. Hierdie reg hier is altyd op my inkopielys. Handelaar Joe weer inkopies doen vir speserye, beslis check hul keuse eerste, omdat die meeste kruidenierswinkel pryse vir speserye begin ten minste 'n paar dollar hoër. Ek was geskok om te sien op hul rakke, maar hulle het rou heuning vir so laag as 4,49 vir 12 onse (of 5,99 vir 16 onse). Die enigste ondergang is dat dit wasn t het 'n bron vir bekostigbare plaaslike heuning in elk geval, jy kan net so goed oorweeg hierdie wit Balsamiese asyn. 2.29 vir 16.9 onse Vreemd genoeg, dit was op my e dra dit ek weet dit spesialiteit asyn sou ten minste 4 kos by my plaaslike kruidenierswinkel, nie te praat van wat ander gesondheids-winkels kan vra (of selfs watter Amazon koste vir die goedkoopste bottel ). As 'n ligter suster aan die tradisionele balsemiekasyn, sou dit 'n heerlike slaaisouse Balsamiese asyn maak. 3.49 vir 33.8 onse Ek is van nou af. Vrijwel Nitraat-vrye Spek. 4,99 vir 12 onse Dit isn re nodig 'n paar werklike spek stukkies en spek vet. Eervolle vermelding Organiese Corn Taco skulpe. 1,99 vir 12 doppe Soms taco nag het 'n crunchy taco, en hierdie skulpe is die beste bang vir jou belegging. Jy weer kry nog twee doppe as die meeste ander bokse. Win Sweet Chili sous. 1.29 vir 10 onse Dit sous het 'n paar bygevoeg suiker in nie, maar ek kon nie t help, maar skryf die prys af na die koop van iets soortgelyks vir meer. Dit mag dalk net wees 70, maar dit dra alles by tot lemoenmarmelade. 3.49 vir 17.5 onse vind hierdie transaksie het my net 'n besetene. Ek het die rakke van Savemart hoë en lae gesoek om die SLEGS lemoenmarmelade sonder HFCS vind. en dan aangekla hulle my twee arms en 'n voet dit Hoewel 50 isnt te veel goedkoper, dit het my geïnspireer om 'n tuisgemaakte lemoenmarmelade resep vind (wat beteken dat jy kan verwag om dit te vind). Organiese sjokolade stroop. 3.49 vir 20 onse Ja, ek weet dit is nie heeltemal ware voedsel. En ek weet jy kan jou eie gebruik van werklike voedselbestanddele te maak. Ons is nie HFCS of ander kunsmatige versoeters. In 'n Neutedop Trader Joe t nodig die hoeveelheid wat koop in grootmaat kom met. As jy 'n goeie kans is hulle het dit en dit sal minder wees as jou plaaslike kruidenierswinkel kos. Handelaar Joe se is nie die plek om vars produkte te koop. Ek het gedink hulle produkte afdeling het 'n tekort veel diversiteit, en was ook op die duur kant. vind jy kan maklik 'n beter handel op jou plaaslike boere mark, of selfs jou kruidenierswinkel indien nodig. Wat van jou e Disclaimer: Hierdie pos bevat affiliate skakels. Deur die maak van 'n aankoop deur die skakels, sal ek kommissie wat help om die ligte aan in die krummels huis op te pas met geen bykomende koste vir jou te verdien. Dankie vir die ondersteuning van Krummels op hierdie manier. Lees hier my volle bekendmaking verklaring. Deel hierdie boodskap: Sommige ander poste Jy mag dalk graag: Kommentaar Ek shop by Trader Joe se harde organiese aartappels en appels te kry op 'n beter pryse by ander kruidenierswinkels. Ek m nog nie die maak van my eie jogurt. So, hul 2.99 vlakte Europese styl organiese jogurt is 'n goeie deal vir 'n groot houer, ook. 19 sent per piesang het uitgewerk om 'n beter prys vir my op piesangs as die ander kruidenierswinkels weer loop 'n baie groot koop. Daar is 'n paar groot pryse en so baie organiese by TJS. Ek vind dit meer konsekwent as Costco en ander Kruideniers. Dankie vir featuring sommige van my gunsteling produkte Dankie vir die toevoeging van jou koop Kristin Hul jogurt is 'n billike prys is en Costco vir diegene, soos jy gesê het, as niemand anders is met 'n verkoop. Ongelukkig het ek don s redelik maklik om jouself te maak (en smake soooo baie beter as gekoopte) My gunstelinge is appelkoos oranje en trippel sitrus. YUM Ek blaai 'n paar resepte, en dit lyk baie maklik. Dit is op my somer emmer lys vir seker dit is wonderlik. Pinning dit aan my groep borde hoop dit bring baie nuwe vriende jou pad. Dit is so nuttig Dankie, Tiffany XO Baie dankie soet vriend Goed so ek wasn sal in pinning dit vir toekomstige gebruik. Baie dankie vir die deel van hierdie LOL, is jy eintlik pret Ek stem saam met die vorige plakkaat oor die organiese aartappels en appels. Ek het ook baie graag die pakkette van vars basiliekruid. Nêrens anders kan ek daardie bedrag vir so min. Hulle dra ook live Basil in potte op 'n ongelooflike lae prys. Ek koop hierdie en plant hulle in my tuin. knyp net buite die blomme en hulle sal groei vir 'n baie lang tyd. Die enigste trick is dat jy moet hulle bekend te stel aan die groot buitelug stadig voor plant. Ek dink hulle gekweek word in 'n broeikas en die opstel van hulle buite in So Cal se warm son dadelik sit hulle in skok. Anita plant. Dit floreer in warm, nie-winderig weer te Ek didn t kry deur middel van die groot sakke of bokse voordat hulle slegte gaan. EN die piesangs is normale grootte, nie Mondo grootte. Ek sê altyd vir my vriende wat Trader Joes is Whole Foods keuses by Walmart pryse. Dit vind van organiese kos is baie duur in Dallas. Ek gewoonlik shop by Tom Thumb vir alledaagse behoeftes (hulle plaaslike, organiese kos by my Tom Thumb) en handelaar Joes vir kous oor dinge soos klapperolie, neute vir gedroogd, en suiwel (hulle het Kerry Gold gras gevoed botter is beslis die moeite werd 'n reis as jy jouself uit die bed kan sleep op 08:00 op 'n Saterdag. 'n groot roem vir die Chocolate bar is wat nIE soja lesitien bevat. Hoera Mark Mandel sê ek probeer tevergeefs om die koste van aspersies en Sheperd onthou en ek dink dat my teruggebring na hierdie bladsy. Ek van TJ pryse. het jy so iets, en indien wel, waar Hi Mark het gesien Mark Mandel sê OK, so dit is dit. Dankie vir die info, en vir die lys. OMG ja lief TJ se ontsagwekkende Ernstig wat winkel is so gevaarlik om my onderste lyn en my middellyf lyn, maar ek is mal daaroor LOL, baie dankie vir al die goeie wenke Ek didn se groot inligting oor die brood en vleis Ja, die roomys goddelik, maar die koffie roomys is selfs verder as dit-die beste wat ek nog ooit geproe het .. LOL dankie Marlene Deb Freitag sê Hi m gretig om meer van jou plasings lees. Dankie Deb Jasmine Flame sê dankie vir jou kommentaar Deb. Is jy sê dat ALLE TJ produkte is organiese Organiese is anders as GMO. GMO het te doen met die sade of reproduktiewe deel van die plant gebruik nie met sy gene wetenskaplik verander. Organiese het te doen met plaagdoders en kunsmis gebruik, terwyl 'n groeiende voedsel. Terwyl sommige voedselsoorte baie gesonde mag wees, kan die produsent 'n kunsmis wat nie oorweeg is probeer regtig om chemikalieë uit die kos wat hulle verkoop hou gebruik. Laaste wat ek nagegaan het, kan as organies gesertifiseer nie GMO. Jy weer baie welkom Jasmine Dankie vir jou aanmoediging Pamela Gammill sê ek ook lief vir TJ se. Handelaar Joes is my t gebruik as ek hulle maak is van nuuts af (alhoewel vir 'n familie gebruik ek meer organiese bestanddele). Hulle is vinnig en maklik om te bak. Ek hou van hulle pizza deeg, ek gebruik om hul room-op-die-top melk te koop, maar TJ gesê hul verskaffer verloor hul verskaffer van rou melk en gesluit. Daar t bewus van die verskil totdat ek jou blog lees. Ek koop hul creamline organiese jogurt toe ek don t tyd om my eie te maak. Ek hou van hulle erfstuk kersietamaties. Gewoonlik groei ons almal van ons eie tamaties maar wanneer afseisoen, Ek hou van TJ. Hulle het organiese blou koring skyfies wat ek liefhet. Ek koop soms hul bevrore pie kors vir wanneer ek don t tyd om my eie te maak. Ek wens jy wil 'n blog op die maak van tertkors skryf. Myne is altyd so getref en mis. Selfs toe ek alles reg doen, maw voeg suurlemoensap of AP asyn vir gluten vertraag, hou alles ysige koue, ens mev Crumb, jy is die vrou wat ek wil wees. Dankie vir al jou wonderlike werk. Wat om te koop en wat om te slaan op Trader Joe se As jy ooit wil 'n gesprek by 'n partytjie begin, probeer hierdie vraag: Wat is die beste en die ergste handel by Trader Joe se Dit is net 'n bietjie minder omstrede as die hervorming van gesondheidsorg. Amerikaners (en ek sluit myself) is mal oor Trader Joe se: daar is Facebook bladsye, boeke oor daar inkopies, selfs-fan hardloop webtuistes. Wat inspireer hierdie passie Jovanna Brooks, stigter van traderjoesfan en traderjoesguide. sê, die rede dat daar so baie werklik die-hard Trader aanhangers Joe se is omdat jy ongelooflik unieke items kan kry. Dit is avontuur inkopies al die tyd, want daar is dinge wat voortdurend nuwe is. Terselfdertyd, mense raak ontsteld wanneer produkte kry gestaak, maar dit is deel van die pret. Die maatskappy het begin in Pasadena, Kalifornië in 1958 deur Joe Coulombe, as 'n klein ketting van geriefswinkels. Coulombe verkoop Trader Joe se in 1979 tot die Albrechts, 'n Duitse familie wat Aldi, 'n internasionale ketting van afslag supermarkte besit. Daar is nou 340 Trader Joe se op 'n 28 state, maar ten spyte van die uitbreiding, het die winkel sy quirkiness gehandhaaf. Koper is lief vir die vrolik, nuttig afhandeling mense in Hawaiian hemde, die wye verskeidenheid van nuwe voedselsoorte en die lae-koste, private-etiket produkte wat dikwels geskep deur gerespekteerde handelsmerke. Terwyl Trader Joe se doesn t soos om name te noem (en nie oproepe vir hierdie storie terugkeer), vurige koper en die industrie insiders sê dat jy merk produkte, soos Amy se voorbereide geregte of Callebaut sjokolade kan vind, herverpak daar onder die Trader Joe s etiket op 'n veel laer koste. As Bet Kowitt het in 'n onlangse artikel vir Fortune, Binne-in die geheime wêreld van Trader Joe se. Diegene Trader Joe se pita skyfies gemaak deur Stacy se, 'n afdeling van PepsiCo se Frito-Lay. Aan die ooskus baie van sy jogurt is verskaf deur Danone se Stonyfield Farm. En kieskeurig foodies waarskynlik don t wil om te dink oor hoe Trader Joe se skaal in staat stel om die ketting 'n pond van organiese suurlemoene verkoop vir 2. Los die kos politiek, my vraag is: is Trader Joe se pryse altyd beter ek vyf 'n fan vir die jaar en inkopies winkels uit Kalifornië na Connecticut. Selfs al is die pryse dikwels wissel van plek tot plek en kan vandag verander oordag uitgebring soos die redakteur van EatingWell Ek dink ek oor die algemeen weet wat om te kyk vir daar. Maar ek vyf dikwels verbaas gewees. Dus het ek besluit om te sien wat ander mense dink. Benewens praat met Brooks, het ek gevra EatingWell se Facebook fans om ons te vertel wat hulle gedink het is die beste en die ergste handel by die winkel, en ons het 'n keur van kommentaar. Dan, gewapen met 'n lys en 'n sakrekenaar, ek het gaan kyk hoe pryse en persepsies grootgeword het. (Vir al my inkopies vergelykings, nagegaan Ek pryse op soortgelyke items in die winkels en op die webtuistes van groot kettings, soos Stop Shop, Safeway en Wegmans). Slaag op die Produseer 'n troeteldier ergeren baie mense noem is die gebrek aan vars, plaaslike produkte. Om eerlik te wees, die produkte is nie die beste, sê Brooks. Dit laat beslis 'n baie te wense oor. Ek bely dat ek wou koop vars en plaaslike wanneer ek kan en handelaar Joe s-sellofaan toegedraai rissies en ander produkte Don t inspireer my dikwels. Maar om 'n oop gemoed te hou, het ek na 'n bemarker Joe se en opgetel het 'n bondel van toegedraaide aspersies. In hierdie Connecticut winkel, eerder anemies-soek spiese is verkoop vir 4,39 per pond, terwyl die groter mark af in die straat sien gesonder lyk aspersies by 3.79 per pond of minder. Maar dit is nie al besig is lompen in die produkte afdeling jy moet net die regte mense te tel. Handelaar Joe se is bekend vir die koop in grootmaat en produseer wat skepe goed lyk om hier beter vaar. Hass avokado is bundel in 'n sak vol vier vir 3,29. Dit lyk die moeite werd, veral wanneer 'n nabygeleë supermark verkoop het vier vir 5. Toegegee, die Trader Joe se avokado was klein en hard, maar nadat ek laat hulle ryp vir 'n dag, dit was heerlik. Ek het gevind dat soortgelyke goed behandel en gehalte op stewige produkte soos clementines en piesangs ook. Slaan die vleis Een algemene kommentaar wat ons gehoor het van ons Facebook fans: Beste deal - melk, eiers en jogurt. Die ergste deel - verpakte vleis. Brooks is dit eens: Mens sou dink die vleis sal vars wees, maar dit is net nie die beste en hulle don t het 'n in-store slagter. Ek gaan inkopies doen vir my gunsteling Swart Angus rib-eye steak. Dit was amper 2 'n pond meer by Trader Joe se. Ontbeende skaapboud uit Nieu-Seeland: 6.49 per pond (teenoor 4,99) en grond beesvleis, 2.49 per pond teenoor 2,99. Een uitsondering is die organiese voedsel, Trader Joe se het 'n stoot in die rigting van meer organiese bestanddele gemaak en op 6,99 per pond, organiese, ontbeende, hoender sonder vel borste is 'n go-to kos vir my, veral wanneer dit is nie altyd maklik om te vind hoender dat beide organiese en sonder vel is. Getref of mis: Bakkery en voorberei Foods Brooks mening deli items soos sushi, gereed gemaak toebroodjies en slaaie, en die gebak en brood as werklik getref of mis. Hierdie items wissel van winkel tot winkel, afhangende van plaaslike verskaffers, so hou dit in gedagte as jy inkopies doen. Wees op die uitkyk vir die lekkernye Jy weer daar, jy weer geld te spaar, jy weer kry goeie deals en dan het hulle 'n paar dinge wat jy kan t sê nee vir, soos sjokolade bedek amandels, gourmet koekies en België sjokolade, en 'n paar van die dinge kan regtig optel, sê Brooks. Maar in sommige gevalle dit is ook beter behandel as elders, so maak seker om pryse te vergelyk voordat jy impuls-koop. Kaas, asseblief Almal is lief vir Trader Joe se kaas seleksie en met goeie rede: hulle kase wat beide intens goeie en intens goed geprys. Een Brooks sê om te kyk vir: COMT VRE vir net 4,99 (teenoor 'n 4-ons log vir 3,99, wat ek gevind by verskeie ander winkels en aanlyn). Laai op Staples As jy die middelpunt van die winkel inkopies doen, dit is moeilik om nie te vind groot handel in pretty much elke paadjie, veral op krammetjies soos Trader Giotto se Buite-Suiwer Olyfolie vir 5,49 per liter meer as 3 goedkoper as wat ek kon vind by ander winkels. Handelaar Joe s-benoemde amandels by 4,69 was byna die helfte soveel as wat hulle elders kos. Natuur se pad Vlas-Plus Muesli graan: 2,89 'n boks, teenoor 3,99. En my gunsteling, 'n sak vol geld wilde rys nie gemeng met 'n lang graan vir 4,99 per pond, teenoor 11 per pond en by ander winkels. Bevriend die vrieskas Soos vir die vrieskas: my suster sweer by Trader Joe se bevrore wilde sockeye gerookte salm (17,99 per pond, teenoor 27,96 per pond vir gerookte Atlantiese salm by ander winkels) en jumbo bevrore wilde kammossels (11,99 per pond, teenoor 15,99) . Die mense wat ons ondervra vernoem allerhande bevrore appetizers en entrees as hul gunsteling go-etes. Soos Brooks sê, Die nice ding is 'n baie van hulle goed is gevries of rak-stal jy net sweep dit uit die vrieskas of jou spens en jy het 'n partytjie. Goeie handel sluit gevries rys, etniese items soos naan ( 'n Indiese brood) en bevrore vrugte, soos mango stukke. Soos vir bevrore etes, 'n paar top-verkopers Brooks wys na mandarijn hoender, Penne Arrabiata en Tarte d Elsas sluit in 'n dun pizza bedek met Gruy re kaas, romerige gekarameliseerde uie en spek. Gelukkige-Wallet Wyn Miskien is die ooreenkoms wat is die beste bekend Trader Joe se vir goedkoop wyn so goedkoop in die feit dat wanneer Kalifornië winkels begin verkoop Charles Shaw wyne op 1,99 'n bottel, die merk verdien die bynaam Twee-Buck Chuck. OK, miskien nie 'n sommelier se gunsteling, maar vir hierdie en ander wyne onder 20, kan jy gewoonlik 'n paar dollar af pryse drank-winkel. Soos Brooks notas: Hulle het ongelooflike aanbiedings vir wyn. Vir enige plek 6-10 jy kan 'n goeie bottel wyn wat jy verbaas wees oor hoe goed dit is sou wees nie. En dan vir 10 tot 20 jy bottels wat elders sou wees 20 tot 30. Maar wat ek dink is die ware skoonheid van Trader Joe se is dat dit is 'n plek wat gesprek inspireer. So jy ons vertel, wat dink jy is die beste en die ergste handel by die winkels wat jy shop Soek Beyond Food ek kon gaan op en op oor die blomme (9,99 vir 'n dosyn rose) en Phalaenopsis orgideë plante is gewoonlik 3 tot 4 minder as jy kan dit vind by Home Depot (die naasbeste plek waar ek vyf inkopies vir hulle), veral ten Weskus plekke. Ek is ook lief vir die Trader Joe se merk laventel liggaam olie en seep, en die pomelo geurige sjampoe ruik lekker en sy verpakking is aantreklik. Laastens, een van die dinge wat ek liefde doen, is dat Trader Joe se maak 'n daadwerklike poging om die regte ding te doen. In 2001 het die maatskappy besluit om nie enige geneties-gemodifiseerde kosse gebruik in sy private label produkte en in 2007 het 'n verbintenis tot bygevoeg transvette uit alle private label produkte uit te skakel (saam met 'n kunsmatige kleure, geure, preserveermiddels). Handelaar Joe se gebrandmerk eiers is al hok gratis en teen 2012, beloof die maatskappy wat al sy seekos sal volhoubaar-verkry. Jy vertel ons: Wat dink jy is die beste en die ergste handel op jou Trader Joe se Verwante skakels vanaf EatingWell: Wat ek koop by Trader Joe se lesers het gevra hoe meer wat werklik voedselprodukte te koop teen Trader Joe se, so Ek het gedink ek d net draai die gesprek in 'n blog boodskap Eerste van alles, ek don t doen al my inkopies by Trader Joe se (ek kry produkte, suiwelprodukte, en ander items op aarde Fare en die boere mark), maar gaan daar elke paar weke vir 'n paar krammetjies dat in sommige gevalle kan ek t nêrens anders kry. In die tweede plek, ek weet Trader Joe se is beskou as 'n gesondheids-voedsel winkel, maar net soos die res van hulle wat hulle verkoop nog 'n hele klomp van die (organiese, glutenvrye, vegan, multigrain, ens) gemorskos 'n leser het my gevra wanneer As daar enige plek was sy kon shop vir kos sonder om etikette te bestudeer en net iets wat beskikbaar is (terwyl hy nog verwerkte voedsel te vermy) te koop. Om eerlik die naaste wat jy gaan na 'n plek soos daardie te kry is die boere mark. en selfs dan het ek nog graag vra of hulle spuit chemiese plaagdoders of gebruik sintetiese kunsmis op hul produkte. So lang storie kort, jy pretty much altyd na jou wag tot het en dit sluit selfs inkopies by Trader Joe se Voordat ek duik regs in die produkte al het ek wil seker wees om jou te vertel oor twee van ons borge. Ons borge is wat hou hierdie webwerf gaan gratis, sodat ons dit baie waardeer as jy hulle 'n liefde te stuur. ) Eerste is daar Real Salt wat s geproduseer sonder toevoeging, chemikalieë, of hitte verwerking van enige aard. Real Salt het 'n pienkerige tint met spikkels van kleur van meer as 60 natuurlik voorkom spoorminerale. Alle sout nie gelyk geskape is, sodat jy hulle beslis moet kyk na. I D ook graag om seker te maak jy weet Tattler se BPA-Free herbruikbare Canning deksels. As jy hawe t klaar inmaak al jou somer produseer nou nog dan is die tyd wat ek geblikte paar groen tamatie smoor myself verlede naweek en dit was super lekker om die Tattler deksels op die hand, want om eerlik te wees ek het moeilikheid dop waarvan Ball deksels hê gebruik voor of nie. ) As jy wil aan hulle te gee 'n probeer seker wees om koepon kode 100Days gebruik vir 5 af En nou terug na Trader Joe se produkte Wat ek gereeld koop by Trader Joe se Trader Joe se volgraan pitas vind ordentlike brood produkte by die kruidenierswinkel is nie 'n maklike taak nie. Die meeste mense het om te gaan na 'n bakkery of maak dit self ten einde het 100 die hele graan brood gemaak met net 5 of 6 bestanddele, wat is die rede waarom ek was so opgewonde toe ek uitgepluis het dat hierdie Trader Joe se pitas pas die wetsontwerp. Dit is so wonderlik om 'n alternatief vir gereelde toebroodjie brood, want ek hou daarvan om dinge te skakel elke nou en dan Trader Joe se gesny Havarti kaas Ek hou van die gerief van die pre-gerasperde kaas, maar nie die poeieragtige toevoeging wat s gebruik as 'n anti - caking agent om dit te verhoed saam te steek (sellulose gemaak van houtpulp), wat is die rede waarom ek dink pre-gesny kaas is die ideale middel-grond. Dit is super vinnig en maklik sonder enige ongewenste bymiddels, want maak nie saak hoe hard ek probeer kan ek nie my kaasskywe hierdie volmaakte en 'n eenvormige kry. Plus ek leer dat havarti is goed op net oor alles (insluitend dié pitas dat ek net bo genoem). ) Trader Joe se organiese Hummus Dit wil voorkom asof ek die skep van 'n heerlike pita broodjie hier met hierdie eerste drie items Sure, ek wil tuisgemaakte hummus maak. maar ek don t altyd tyd en dit is die enigste organiese weergawe wat ek maklik kan vind. Hulle nie meer dra organiese hummus (sover ek weet) by Aarde Fare, wat weer waar ek my inkopies te doen. Coconut Oil Ek kan organiese klapperolie elders te vind, maar nie by die TJS prys van net 5,99 Noudat is 'n ooreenkoms in vergelyking met sowat 10 ander winkels. Jogurt Soms kan dit 'n uitdaging om jogurt wat voldoen aan al my vereistes organiese, heel melk, plain vind. en redelik nou geprys as jogurt is te koop by die ander winkels dit is dieselfde prys as die Trader Joe se dinge, maar wanneer vergelyk gereelde pryse hierdie een is 'n bietjie goedkoper. Heuning Dit kan nie plaaslike heuning, maar weereens is dit s redelik geprys ek gewoonlik koop groot glasflesse van plaaslike heuning uit die aarde Fare of die Farmers Market, maar vir gemak ek graag een squeeze bottel rondom het vir wanneer ons net 'n moet min (op hawermeel byvoorbeeld). Neute en sade Praat van goedkoper jy nie kan klop die prys van neute (amandels, kasjoeneute, okkerneute, dennepitte, pekanneute, ens) en sade (sonneblom, pampoen, sesam, ens) by Trader Joe se. Maar ek sal sê dat die prys soms kom by die koste van gehalte. Vroeër vanjaar het ek 'n paar sakke van ons Trader Joe se kasjoeneute ruik en proe funky. Ek het probeer om met behulp van hulle in elk geval en hulle pretty much verwoes ons hele reeks van gedroogd. Neute kan duurder uit die grootmaat houers op aarde Fare wees, maar ten minste kan ek 'n vinnige gehalte tjek doen. Ek weet dat Trader Joe se werk opbrengste te aanvaar sodat jy nog steeds die dobbelsteen kan rol en probeer om geld op hul neute en sade te red en net hulle terugkeer as hulle don t uitwerk. Koffie / Espresso Ek red baie geld kous oor die koffie en espresso uit Trader Joe se wanneer ek daar Organiese koffie kan elders 'n groot kaartjie item wees. Drie Buck Chuck Ja, skuldig soos aangekla. Ons het 'n groot deel van die poging om dit in die kies van die hoogste gehalte voedsel beskikbaar en dan was ons dit met goedkoop wyn. Wat kan ek sê ons is beslis nie volmaak Dit is nie dat ons nie t geniet (of wil) duurder wyn dit net doesn t help om die begroting as jy weet wat ek bedoel. UPDATE: Sedert die skryf van hierdie post ek vyf oorgeskakel na die organiese wyne wat Trader Joe se aanbiedings in plaas van 3 Buck Chuck. Wat ek koop soms by Trader Joe se hele graan Krak Lingen Daar is nie baie 100 volgraan krakeling opsies daar buite. Hierdie bevat stroop (hoewel nie veel), en dit is beslis minder as ideaal, maar soms bedelaars kan t choosers. So elke paar maande sal ons haal 'n sak van hierdie net om ons skool middagetes hou interessante Lara bars Dit is beskikbaar by 'n hele paar plekke nou Target, hoofstroom kruidenierswinkels, al die gesondheids-winkels, ens, maar dit is weer eens moeilik om die prys te Trader Joe se klop. So as ek daar is en gebeur om daaroor te dink ek pluk up. AK Mak Crackers Dit is een van ons gunsteling handelsmerke van klappers, want hulle is beide die hele graan en organiese Ek kan hierdie elders koop, maar soms kry hierdie uit Trader Joe se sowel. Kaas Dit kom alles terug na die prys. Handelaar Joe se het 'n paar van die beste pryse op kaas (wat redelik duur elders kan kry), maar om eerlik te wees hul keuse isnt my eerste keuse wees wanneer dit kom by na smaak. So, afhangende van hoe die begroting stapel aan die einde van die week het ek soms gaan vir hul kaas as 'n goedkoper alternatief. Wat nie-verwerkte voedsel hou jy om te koop teen Trader Joe se

No comments:

Post a Comment