Friday 11 August 2017

Forex Factory Ichimoku Forever


Soft24 is 'n gratis URL aanstuur dienste (URL herleiding) sodat enigiemand op enige bestaande URL neem en verkort dit. Tik net / plak 'n URL in die kassie hieronder om dit te verkort en die kort URL sal stuur om die lang een. Jy kan persoonlike jou skakel - stel wagwoord aantal gebruike, verval datum, maak dit openbaar of privaat en kies die gewenste naam. Is jy Ontwikkelaars Jy kan ons API te gebruik vir 'n maklike url hantering. Voorbeeld van hierdie bladsy jy wil gaan Dit Soft24 bladsy is geskep om volgende webwerf voorskou: anonymgoto / u m.108game / wedstryd / pen-cracker Hierdie voorskou bladsy is vir sekuriteit redes, ons het t jy lei na 'n webwerf kan jy don t wil gaan. Voor voort te gaan na die bladsy, asseblief, maak seker dit is die bladsy wat jy wil sien. Die verwysing webwerf kan jy gaan besoek word nie beheer deur ons, so moet asseblief onthou om jou persoonlike inligting nie aan te gaan nie, tensy jy seker is dit is nie bedrogspul. Ook seker wees om net van webwerwe wat jy vertrou aflaai en onthou om altyd die terrein se Privaatheidsbeleid eerste. Ichimoku ewig ALLES IN hier GRATIS Welkom handelaars Ichimoku ewig ryg hierdie draad is om groter meer as wat verwag is. baie proffisional mense rond en help mekaar, sal ek probeer om dinge vir jou maklik te maak voordat jy spring in die laaste bladsy - As jy op soek is na 'n vinnige geld te maak stelsel Ek kan jou verseker dat jy op die verkeerde plek en hierdie draad sal glad nie halpfull wees. As jy op soek is na 'n stabiele maandelikse inkomste en stabiele handel reëls toe bevind jy op die regte plek. volg my instruksies hieronder te maak dit maklik - Ek Don t weet wat is hierdie Ichimoku en ek nodig het om meer daaroor uit te vind. check dit uit Investopedia / artikels. 6 / ichimoku. asp - Ok Ek het my deel gedoen en ek klaar gelees, wat moet ek doen nou - kies die strategie wat jy pref, wat dit ook al was Kumo tempo, Ks tempo. volle bevestiging. - ok Vic Ek gedoen het wat u gesê wat kan ek meer nou te doen. Nou jy kan spring tot die laaste bladsy. post jou ambagte en kaarte en dicsuss jou mening met die mense daar baie geluk al Vic geword Augustus 2009 Status: Junior Lid 1 Post dit is my eerste pos in VF im gereed om live ambagte te plaas volgens Ichimoku te gesels oor hulle sterkte toe geword Augustus 2007 Status: lid 57 Posts Nice personeel bro, ek is, nie stop hierdie pls Sterkte en verkoel. Aangesluit Maart 2007 Status: Dankie vir die begin van die draad, Moody Gereed te breek deur die wolke Kommersiële lid geword September 2008 2473 Posts Nice personeel bro, ek is, nie stop hierdie pls Sterkte en verkoel. jammer as die foto's nie seker is gereël, en sal aanhou plaas alles hier het 'n lekker dag Ek is die voorbereiding van 'n baie woorde in hierdie pos te sit, maar wat omgee, wat wil om te lees. laat veg en te sien hoe ons gaan hierdie stryd om wenners te word te bestuur. 'n suksesvolle handelaar moet 2 belangrike dinge. vooruitskatting en sein - forecasting om hom te vertel wat sal die volgende stappe - signal na die volgende aksie ichi kan ons met twee kosbare punte bevestig wees. soos jy kan sien in die foto Ek het al die markte op die voorkant van my oë. en as ek sê alle markte ek bedoel al TF vanaf 1min tot 4u. Dit sal vir ons 'n oorsig van die domineer tendens gee en wat sal wees ons volgende optrede die pic vandag is geneem na die mark sluit in die 4u, 1 uur, 30min en 15min kaarte die prys is onder die wolk. so as ek dink aan handel nou ek duidelik sal kyk vir 'n sterk verkoop sein op 1min of 5min grafiek, beteken dit dat ons volgende week wanneer die markte open Ek sal nie dink aan enige lang posisies ek net wag tot my kort is gereed. slegs een geval sal hierdie siening uit te stel. As die prys opgegaan die 15 min wolk gevolg deur die 30min vir my as 'n intra dag handelaar, die posisie van die prys WRT die 30min of 15min grafiek is genoeg om my daaglikse handel voorspel, maar ek sal altyd in gedagte hou die S / R vlakke van die hoër TFS. Can not jy sien hoe ons denke is besig om meer professioneel. Ons is nou in staat om die mark en meer voorspel oor ons weet wanneer om te betree sodat ons sal ignoreer enige dom webwerf gee 'n dom beveel. Ons sal saam met ons reëls en sal ons ons geld te bestuur met ons reëls. Waardes bygevoeg hierdie pos: - Ons weet hoe om te voorspel - Ons weet wanneer om te betree - Ons weet dat dom webwerwe gee gratis beveel Moet geïgnoreer - Ons is besig om professionele en dink soos Big seuns Aangeheg Image (Klik om te vergroot) Kommersiële lid geword September 2008 2473 Posts As jy dink dat jy gaan al die handel dan is jy droom te wen, maar as jy al die reëls te volg sal jy wenner wees, en id graag in wenners kant. As jy wonder wat ek verlede week gedoen het. hieronder is 'n voorbeeld van my verlede week handel P. s. Ek gaan met 5 min grafiek en ek hoef nie meer as 50 pit per sein. so 'n sein ek sien ek gaan met dit volgens ichi reëls en ek sit net my TP 50 pit van die inskrywing punte en hulle is genoeg vir my Pic hieronder is al my aanbiedings op 5 min grafiek die rooi lyn i bygevoeg is altyd my stop verloor. op 5 minute kan jy altyd jou SL beweeg met die wolk, 10 2 kort seine 11de 1 kort sein 12de 2 kort sein 1 lang sein 13de 1 kort sein 14 1 kort sein en ja hulle is almal wenners en al die ichi handelaars het verlede week didnt verloor niks Waardes ons sein bygevoeg - Ons Trust wat jy al die geluk Aangeheg Images (klik om te vergroot) Lede moet minstens 1 geskenkbewyse te plaas in hierdie draad het. 3 handelaars lees nou Forex Factory is 'n geregistreerde handelsmerk. Connect Maatskappy Produkte Webwerf Geleë in die hart van landelike Philippi is Cheval Stoom Genot. 'n rustige toevlugsoord toegewy aan die Gees van die perd. Die erf is vriendelik en ontspanne en ons doel is om gelukkig perde, gelukkige personeel en gelukkige eienaars het. Cheval Stoom Genot is omring deur plase aan drie kante en deur die Gold Circle Racing Stables op die vierde. Dit is stil, rustige, afgesonderde en veilig. Ons het volle grootte dressuur piekniek gebiede en wonderlike voëllewe. Cheval Stoom Genot. webdesign deur bardin. ellis

No comments:

Post a Comment