Saturday 28 October 2017

Online Trading Disney Vinylmation


Guide to Vinylmation Trading Online Welkom by die DisKingdom Guide to Trading Online. Trading aanlyn het 'n groot deel van Vinylmation vir die meerderheid van Vinylmation versamelaars, soos die vermoë om handel te dryf met iemand vir enigiets in enige land is 'n baie kragtige instrument. Terwyl die handel in winkels, tema parke of by handel gebeure is eenvoudig, dit isnt altyd so doeltreffend vir die kry van wat jou na. In staat is om handel te dryf 1 figuur na 'n ander wat jy nodig het is die rede waarom aanlyn handel so 'n treffer geword het. Trading aanlyn gedoen kan word in 'n aantal verskillende maniere, insluitend enige metode van kommunikasie wat jy dalk wil gebruik soos Twitter, Instagram, Forum, Facebook groepe of deur programme soos ChasingVinylmation of MouseVault. DisKingdom self loop 'n paar verskillende Facebook Groepe wat toelaat versamelaars om saam te handel (asook koop en verkoop) met een hoofgroep vir verhandeling. Elke groep sal sy eie reëls te hê sodat sy altyd wys om seker te maak met die reëls voordat handel. Daar is egter 'n paar algemene wenke en riglyne wat jou ervaring meer aangenaam te maak. As jy 'n probleem het, probeer eers om dit self te hanteer met die ander party. As jy nog steeds probleme, moet jy kontak een van die Admin e (Administrators) van die groep wat sal probeer om jou te help met jou handel. Terugvoer is belangrik, nie net vir die persoon jou handel met, maar ook vir jouself, sodat sy altyd die moeite werd verslagdoening goeie terugvoer deur middel van 'n groep se terugvoer stelsel. Die vakbond is tussen jou en 'n ander vennoot, sodat sy altyd die moeite werd om hulle op terugvoer voor te stem 'n handel. Kyk ook die profiel van die persoon wat betrokke is, as sy 'n nuwe profiel, 'n naam of 'n minderjarige, is dit dalk die beste wees om seker te maak met 'n administrateur eerste. Geen groep sal aanspreeklikheid van jou handel te neem, maar sal help op enige manier wat hulle kan. Onthou die leuse. Wanneer die handel, sy bes om 'n foto van jou handelaars neem en post dit op die Groep, dan plaas 'n lys van jou behoeftes of 'n skakel na jou lys behoeftes (soos ChasingVinylmation). Om meer spesifiek te wees oor wat jou na 'n klomp mense se tyd, insluitend jou eie kan red. Kommunikasie is die sleutel, boodskappe van die ander party met inligting soos wanneer die item is geplaas, Pos Bevestiging nommer en ook wanneer dit kom, werklik 'n verskil maak aan die algehele ervaring. As daar 'n vertraging in die ry of iets kom, laat die ander party te leer ken. As jou nie bereid is om internasionaal handel te dryf, dan stel sodat in jou aanbieding, want daar is honderde versamelaars van buite die Verenigde State van Amerika en dit kan tyd bespaar vir beide partye. As jou buite die VSA, sy noemenswaardig jou plek in jou poste om teleurstelling te voorkom wanneer mense terug uit wanneer hulle besef jou internasionale. As jy het verhandel of verkoop 'n item, maak 'n aantekening daarvan in jou post om mense in te lig wat beskikbaar is of nie is, of bloot die oorspronklike post verwyder en plaas 'n nuwe handelaars foto met net dié syfers getoon wat beskikbaar is. Wees beleefd. Wees beleefd. Don t argumentatiewe of té sarkasties mense. Ons re volwassenes of behoort op te tree soos een. Breek algemene ordentlikheid reëls kan probleme veroorsaak en om in slinging wedstryde met ander versamelaars ISN t gaan iemand doen 'n guns. Boelies sal oor die algemeen nooit op enige plek aanvaar word nie. Kyk wat jou handel met Bly verbind Guide to Vinylmation Trading in winkels / Parke Vinylmation Trading is 'n belangrike deel van die stokperdjie as gevolg van die manier Vinylmation verkoop in blinde bokse, wat lei tot duplikate of ongewenste figure wat kan verhandel in persoon by uitgesoekte Disney winkels, plekke by Disney Tema Parke en handel gebeure. Store sal gewoonlik óf 'n Duidelike handel boks wat enige vinyl kan verhandel vir: 'n Paar uitgesoekte plekke kan Mystery bokse (sommige nie verskil in groottes) wat jy kan handel vir 'n figuur vervat agter een van die getalle het. Hier is 'n paar amptelike reëls en riglyne vir die handel in Disney Stores (Nie alle winkels het duidelike of Mystery Boxes) Wenke vir Vinylmation Trading 1. Handel met cast lede van die Mystery Handel Box en / of uit die Open Handel Me Box. 2. Vinylmation figuur moet 'n Disney-punt dra, en óf 'n Vinylmation logo of Art van Disney Tema Parke logo aan die onderkant stamp. 3. Vinylmation figuur moet wees in 'n goeie, oorspronklike, ongeskonde, verhandelbare toestand. 4. Skep-jou-eie Vinylmation syfers word nie aanvaar vir handel. 5. Gaste mag slegs handel vir 'n Vinylmation figuur wat in dieselfde verhouding tot die een vir handel aangebied. 6. Bykomende items (bv verpakking, produk kaarte, knoppies, ens) is nie nodig om geoffer te word in die handel wanneer die handel met cast lede. 7. Gaste kan 'n maksimum van een (1) Vinylmation figuur per aktiwiteit handel, per plek, per dag. 8. Wanneer die handel van Open Handel Me Box, moet Guest bied 'n Vinylmation figuur tans nie vertoon in die blokkie. 9. Gelde, geskenke of kwitansies kan nie verruil word of gebruik in die handel vir 'n Vinylmation figuur. Let wel, sommige winkels en cast lede kan verskillende reëls gebruik, sodat sy bes om seker te maak met 'n cast lid (personeellid) voor die uitvoer van 'n handelsmerk. D-Street dwing dikwels die reëls baie meer strenger as enige ander handel plek en dikwels geld die beleid waar jy jou figuur vir handel sal gee en te ontvang wat jy ooit kies uit die boks of 'n duidelike boks. Hier is die handel plekke vir Walt Disney World, sowel as vir Disneyland in Kalifornië, Hong Kong en Parys. Walt Disney World Trading Locations: - Trading Post Frontierland by Magic Kingdom MouseGear en Disney Handelaars op Epcot skurke in die mode by Disney se Hollywood Studios Island Handelsreg by Disney se Animal Kingdom D Street en Disney se Pin Handelaars op Downtown Disney Disneyland Resort Trading Locations: - The Star Trader en Disneyana by Disneyland Park van die bladsy af te Disney Kalifornië avontuur D Street by Downtown Disney Disneyland Paris Trading Locations: Star Handelaars Disneyland World of Disney die Village Disneyland Hotel Newport Bay Hotel Harringtons Disneyland pueblos Trading Post Disneyland animasie Store Hollywood Studios Hong Kong Disneyland Hong Kong DISNEYLAND PARK Hoofstraat VSA Emporium Tomorrow Star Command Verskaffers avonture Professor Porter Trading FANTASY Storybook Shoppe (geheime boks) Hong Kong DISNEYLAND HOTELS Disneyland Hotel Koninkryk Geskenke Hollywood Hotel Persoon Geskenk Hierdie video is oorspronklik deur die Disney Park Blog vrygestel in 2010, so terwyl sommige van die reëls verander het, dit gee jou nog 'n idee van hoe om handel te dryf: Trading kan ook plaasvind binne winkels of rondom die tema park met ander versamelaars óf per toeval dat julle albei probeer om handel te dryf op dieselfde tyd of jou teen 'n Trading gebeurtenis (hetsy amptelik gelei deur Disney of 'n fan run handel gebeurtenis). Daar is berigte is dat handel tussen versamelaars binne D-Street is moedeloos en handel buite die winkels ISN t afgekeur. Hoe om handel te dryf Vinylmation Comments Steven asseblief net nie sê die prysverhoging. Ons is lief vir Disney en hierdie klein ouens is stukke in ons huis. Michael op 19 Oktober 2010 by 23:29 As ek skryf hierdie post ek so teleurgesteld na die lees van die berig prysstygings weens voorkom Vrydag met die Park 5 vrylating en Vakansie 2 9 ve liefgehad invordering hierdie syfers My enigste hoop is dat dit 'n vreeslike gerug wat verkeerd sal bewys hierdie Vrydag of wat dalk Steven kan hier te korrigeer hierdie blog - PLEASE Heath uit FL op 19 Oktober 2010 by 18:09 Ek ve was 'n Vinylmation versamelaar sedert Park 2 uitgekom. Ek is absoluut mal oor die versameling van hierdie syfers. Ek is 'n hartseer en geskok om te hoor dat daar 'n toename in pryse op die vrylating van Park 5. Soos wat 'n ywerige versamelaar hierdie smoor my hoop in staat is om baie meer te koop wees. As die prysverhoging is inderdaad waar, sal ek na die tweede raai die aankoop van hierdie syfers in die toekoms. Eduardo op 19 Oktober 2010 by 05:26 Hello. Ek en maak jou gaste gelukkig en welkom by ons laat weet. Dankie. Francisco C op 19 Oktober 2010 by 16:31 I D uitgesien het na Parkeer 5 vir die laaste paar maande totdat ek die gerugte dat die pryse sal spring tot 13. Ek hoop van harte dat dit nie waar is gehoor. As dit is, sal ek geen ander keuse hê as om te staak wat 'n uiters pret (al is dit kort) avontuur. Hopelik sal hierdie gerugte is onwaar en die prys op blindboxes sal bly wat gemaak die stokperdjie bekostigbare om mee te begin. Victoria op 19 Oktober 2010 by 15:45 Hi (golwe van Suid-Florida), Soos al die bogenoemde Disney fans Ek het 'n kommer oor die nuwe prys van vinylmation. Deel van wat het my verslaaf aan hierdie collectible was die bekostigbaarheid en die groot ontwerpe van al die talentvolle Disney kunstenaars. Blinde boks 'n collectible is 10 keer die pret van enigiets anders wat mense in te samel wat daar is. Ons vinyl begroting het nie verander nie, maar wat sal verander is hoeveel vinyls ons vir ons dollar. Die prysverskil verander ook die handel spel. Hoekom handel 'n 13 vinyl vir een wat slegs 10 en mag die een wat ons verlang nie. Sê die verhoging was net 'n gerug sodat ons almal versamelaars kan voortgaan om as gemotiveerde en gelukkig oor die opening van blindes boks wees) Ons sien daarna uit om 'n antwoord. Barbara van FL op 19 Oktober 2010 by 14:32 Ek stem saam met die laaste paar kommentaar geplaas en ek hoop van harte dat Steven die kwessie wat verband hou met 'n 30 prysverhoging in die koste van die nuwe Park 5 Vinylmation vrylating voorkom hierdie Vrydag sal aanspreek . Die 9,95 prys punt terwyl reeds hoog vir baie in terme van wat ander vinyl versamelstukke gaan in die huidige mark, was in orde oorweeg ons gewoond is aan die betaling van 'n effens hoër prys vir Disney collectible items geword. Terwyl ek kan verstaan ​​dat daar uiteindelik sal wees prysverhogings vir produkte 'n sprong van 30 is baie groot ongesiens te gaan en het ons lojale Vinylmation ondersteuners wat gehelp het om die collectible tot waar dit vandag is te kry geïrriteerd. meer as 300 vir 'n kis en 50 vir 'n 9 t in 'n goeie gewete spandeer daardie soort geld op hierdie vinyls. Laat ons versamelaars weet whats going on Steven en hopelik dit kan vinnig opgelos word. Josua op 19 Oktober 2010 by 13:28 was ek moedeloos om te hoor dat Disney het besluit om die pryse te verhoog op 3 vinylmation. Enigiemand sou dwaas wees om te dink dat pryse op hierdie syfers sou nie uiteindelik gaan wees, maar jy sal ook dink dat dit 'n geleidelike toename sal wees. A 30 styging minder as 2 jaar in die produkte lewe sou in die belaglike kant van die heining val. As 'n sake-eienaar, sou ek ten volle verwag om te sien 'n groot gedeelte van my kliëntebasis verdwyn as ek iets soortgelyks te doen, en ek dink Disney is nie anders nie. Laat verlede week, ek besprekings vir die handel geleentheid geskeduleer vir volgende September Nou, met die toename in die pryse van hierdie syfers, en my toekoms in hulle invordering twyfel gemaak, moet ek eerlik in die feit dat ons dit oorweeg om te kanselleer hierdie besprekings en net om tuis te bly. Ek t gebeur. En dit beteken dat geen hotel, geen kos, en geen ander goedere gekoop in die park vir diegene 5 dae. Ek hoop dit is alles net 'n misverstand. Dit, of ek hoop Disney luister na dit se kliënte en doen die regte ding. Daar is te veel goed, lojale kliënte wat Disney is vergeet in hierdie nuutste snafu. Anonymous op 19 Oktober 2010 by 12:40 Hallo GROOT Vinylmation fan hier met twee jong kinders wat hulle ook lief te hê. Ons het net versamel sedert April 2010, maar het om elke enkele vrylating, wat 'n twee uur se ry vir ons, byna het elk van die versamelings wat uit behalwe park 1 gekom, en ek sien uit daarna om die nuwe versamelings begin . Met die aanvang van die nuwe versamelings, hoor ons daar is 'n prysverhoging van 12,95 vir 'n 3 t dink dit sal baie meer gebeur. Ek voel dat Disney gaan 'n goeie ding wat hulle het gaan ruïneer. Hulle het net uit vir 2 jaar en die versamelaar basis is daar, maar met die koste opgaan, sal ek 'n goeie versamelaar wat moet stop. Ek praat met baie van my vriende wat ook in vinylmation as gevolg van myself te kry in dit, en hulle het reeds hul stelle verkoop en of net gesê hulle sal nie koop 'n. Ons kry 'n hotel toe ons gaan daar vir die vrylating, maar ek het net gekanselleer dat b / c Ek kan en 300 vir 'n saak. Ek hoop regtig dit is net 'n misdruk en Disney sou dit nie doen om hul lojale versamelaars. Ek verstaan ​​upping die koste, maar die manier waarop ek dit sien, Disney doen 'n wonderlike werk hou van hulle by 9,95 As jy 'n AP, wat jy hoef te spandeer meer as 10 om jou pas, wat ons dwing AP gebruik om te koop 2. As jy die koste om 12.95, sal mense net koop 1. Of as jy gaan die koste soveel hou, hoekom nie elke AP bied 'n hoër Ek weet ek net 10 en dit is niks werklik. Kelly op 19 Oktober 2010 by 11:26 Ek is onlangs versteur om te hoor dat CMS by D-straat vertel gaste wat die komende Park 5 3 syfers sal wees 12,95 elk. Ek hoop van harte dit is nie waar nie. 'N arbitrêre 30 prysverhoging is ongevraagd. Vir baie van ons, 10 is reeds besig om die grense vir waarde op vinyl. Op 13 'n blindbox aankoop vir ons raak nie koop nie. Steven kan jy kommentaar lewer oor die prys van Park 5 Anna van KY op 19 Oktober 2010 by 11:17 Ek iets oor 'n prysverhoging vir die blinde boxes - dat hulle word verhoog van die 9,95-12,95 gehoor. Is dit waar ek wil hê om te sê, as iemand wat is die versameling van vinylmations meer as 'n jaar nou sou ek baie teleurgesteld wees as dit blyk om waar te wees. Ek is lief vir die invordering van vinylmations, en een van my gunsteling dinge oor vinylmation koop en handel. Beide van hierdie aspekte van die versameling sal negatief geraak word met 'n 30 prysverhoging: (1) Ek sal nie meer geniet blinde boks want as ek 'n ongewenste figuur Ek sal nou sien dit as 'n baie duur fout (Ek kan net so goed lyk vir dit aanlyn en die ontwerp word gewaarborg nie) (2) Wanneer die handel in die parke, ek didn t wil deur middel van die raaisel handel. Maar as ek handel 'n 12,95 vinyl en in ruil ontvang 'n viniel wat haalbaar was op 9,95, sou ek voel asof ek nog meer verloor uit op die handel. Hoekom risiko dat ek betuig my kommer, want ek weet ek is nie die enigste een wat so voel. My hele familie en ek het dit geniet invordering vinylmations - veral koop vir ons volgende reis. Baie ander Ek weet selfs die maak van die besluit om op te hou alles bymekaar te versamel. As hierdie prysverhoging is al 'n groot gerug, sal ek baie gelukkig en verlig wees. Indien nie, ek hoop van harte Disney sal hierdie skuif te heroorweeg, aangesien daar geen twyfel baie versamelaars hierdie keer pret en kreatiewe bietjie stokperdjie agter gaan verlaat. Dankie vir die aanhoor van my en jou reaksie op hierdie saak sal hoog op prys gestel word. Kayla op 18 Oktober 2010 om 21:50 By die Florida D-Street ligging, want ons is die première plek is ons geneig om te hou by die reëls wat ons gegee word deur ons leiers, soos die kind handel / persoon van die raaisel boks en een keer uit elke duidelike box / dag. Ons het tye waar die geheim boks kom uit by D-straat, sowel as die Disney Quest Emporium DTD. 12:00, 15:00 en 18:00 by D-Street en 01:00, 04:00, en 19:00 op Disney Quest. Ons weet net inligting wat ons so gegee, as ons nie 'n spesifieke stukkie inligting gegee (soos 'n release date) ons kan dit nie slaag saam na jou omdat ons nie weet nie. Sodra ons weet, slaag ons dit saam na die gaste. Jon op 9 Oktober 2010 om 01:47 Toy Story 9 duim syfers is veronderstel op Disneystore vrygelaat te word teen hierdie tyd. Hoekom sondaars t hulle Matt op 7 Oktober 2010 om 17:36 Lynda t het baie van diegene ouer figure wat nog in die kluis. Soos Alex genoem, kan jy nog 'n paar ouer figure wat ander gaste dalk verhandel. Stacey m saam met die D-Street leierskap aan beide kuste om dinge te verduidelik. Die ideaal is, as jy wil om handel te vind (of net te begin met Vinylmation), D-Street is die plek om te gaan. Jimmy Ja, sal ons die bekendstelling van Cast Chasers in 2011. Dit sal unieke figure wat cast lede sal gebruik vir die handel met die gaste. Ons het 'n voorsmakie van hulle by die Vinylmation Showcase gebeurtenis op 29 Augustus 2010. bly kyk die volgende bladsy as ek van plan op die plaas 'n foto gou Snaaks jy moet die Polar Bear vang. Ek is lief vir die Polar Bear (dit is die gelukbringer van my universiteit, en ek wil 'n sekere televisieprogram oor 'n eiland). Moes 'n geroep uit na die beer, maar ek sou nooit persoonlik handel dit Steven Miller op 4 Oktober 2010 om 09:54 sal daar 'n vinylmation vir die Epcot Voedsel Wynfees wees As dit so is, wanneer dit vrygestel Jennifer op 3 Oktober 2010 by 20:45 Die video was groot pret, Kelly Ann is adorable. Dink jy Disneyland sal 'n paar handel eksklusiewe syfers (maw die cast lid penne kan jy net kry uit die handel met cast lede) Btw hoekom sou jy jou ysbeer handel Hy t hom wil hê jy kon gekoop het iemand anders te sien. Se maarnet. Jimmy op 1 Oktober 2010 om 11:11 Dankie vir die video. Dit is lekker om visuele instruksies aan die lig te Vinylmation handel bring vir beginners soos ek het. Ek het wel 'n vraag. In die video, jy sê dat handel is beskikbaar by D-Street. Dit het egter die ervaring van myself en ander dat die RMS by D-Street saamstem met wanneer die handel uit die 24 blinde boks is beskikbaar nie. Kan jy daardie stelling Stacey verduidelik op 29 September, 2010 om 00:08 Lynda: Ek het gehoor van gelukkige handelaars wat gekry Park 1 figure uit die blinde-24 box egter nooit dinge soos 'n ballon chaser. Ek het ook gehoor van soortgelyke dinge gebeur met die venster bokse, wat ek sou aanvaar is meer geneig as 'n paar aanhangers dalk nie ten volle begryp hoe waardevol hulle figuur is, en wil net die ding wat hulle sien in die boks. Maar as Steven sê in die video versamel wat jy wil Alex op 28 September 2010 om 19:33 my 7yr oue seun het in VMS en handel hulle op ons reis na die verlede Augustus DLRP. Hy is lief vir hulle handel in die winkels, maar by 'n winkel het hulle vir die kaart wat saam met dit wat hulle nog verhandel egter maar gevra of hy gevind dat dit dit aan hulle te bring. Tara van Herts op 28 September, 2010 om 17:07 Steven, dankie vir die video. My vraag is hoe ver terug in Vinylmation geskiedenis nie die figure in die 24 blinde handel go Is daar enige kans om 'n Park 1 of Park 2 figuur of ander reeks nie meer vervaardig Dankie Lynda van TX op 28 September 2010 om 03:59 pm Jana se oulike dat jou dogter het in die bere. Hulle is pragtige Daar is die handel geleenthede wat Disney bied gewoonlik maandeliks by een van die oorde, hoewel jy nie die figure kan verkoop. Steve is regtig te erg, want D-Street is 'n awesome winkel Heath uit FL op 28 September, 2010 om 11:08 Alex Ja, Disneyland Resort Parys bied nie Vinylmation Trading. Gregory t doen dit. Ons moedig 'n ve gesien in my jare van handel, sal iemand uiteindelik wil 'n spesifieke item (pen of Vinylmation). Toegegee, ons probeer dit hou so opwindend as moontlik deur die aanbied van 'n verskeidenheid van syfers om handel te dryf. Soos vir die handel bokse, dit is 'n eerste generasie (baie soos die pen lanyards gebruik in 2000 is baie anders as dié van vandag gebruik). Hulle sal ontwikkel met verloop van tyd (veral gebaseer op Cast en Guest terugvoer). Wanneer dit kom by die Trading riglyne, hulle is net dat t wat 'n seerower wat eenkeer gesê Die belangrikste van almal is pret. Dankie vir die terugvoer. Dolores Gaan die Vinylmation Vrae: Steven Miller op 28 September 2010 om 09:49 Ek is lief vir die vinylmation my man gekoop het vir my my eerste wat in Januarie 2010 Ek kan nie wag tot ons weer gaan in Januarie 2011 net 118 dae. Maar 'n lys van waar jy kan handel sal lekker wees om te weet voordat ek neerdaal in WDW so ek hoef nie om rond te wonder en neem tyd om dit te doen ander dinge. Dolores op 28 September 2010 om 07:38 bummer Ek het gedink daar was vier en twintig min deure en jy die deur en voila nuwe Vinylmation geopen binnekant Ek Don t wil. Wat gebeur as die boks ongeluk raak gestamp en al die Vinylmations uitval. Is die cast lede aangemoedig om die Vinylmations uit die boks 24 oorskakel na die duidelike boks as mense spot op die duidelike box Vinylmations (wanneer daar geen Gaste is rond, natuurlik) Gregory van PA op 28 September, 2010 om 02:40 Amerika sing was ongelooflik. My seun was in staat om 'n deel van dit te wees vir twee jaar het ek so graag sou dit terug deur Anonymous kom op 27 September, 2010 om 10:12 Jana: Probeer 'n aanlyn veiling site, of 'n Vinylmation-spesifieke fan gemeenskap. Jy sal geen probleme verkoop daardie twee 9 ontwerpe het, aangesien hulle baie gesog is. Sterkte ook doen die twee Disney Parke in Parys op die oomblik bied handel Alex op 27 September, 2010 om 21:17 Ek vind 'n paar van die vinylmation karakters oulike wees, maar ek voel soos met penne Disney is oversaturating hul winkels met hulle. Ek mis die dae toe daar het hy sommige dinge wat jy wou was 'n avontuur, want elke gebied sy eie unieke seleksie het. Daniel op 27 September 2010 om 18:27 Ek het gedink jy kon net handel blind doos en nie venster doos. Anonymous op 27 September 2010 om 18:09 Ek het gedink jy kon net handel blind doos en nie venster doos. Ek m verwar Anonymous op 27 September 2010 om 06:06 Amerika Sing was awesome. Baie, baie vreeslik. Terwyl ek die video waardeer om ons te vertel hoe dit werk, man ek net verstom oor dit. Thor uit CA op 27 September 2010 om 17:26 Is daar ooit 'n tyd en plek opgerig om handel en verkoop vinylmation My 11-jarige dogter het besluit om in te samel Disney dra in plaas. Ek het 'n Park 1 reeks 9 duim klein wêreldjie en Safari. Jana op 27 September, 2010 om 16:10 Catherine, kan jy altyd saam Vinylnation Barbara uit FL op 27 September, 2010 om 15:38 Ek is mal Vinylmation, maar ek dink jy moet kom met 'n aanlyn handel site vir mense wat Don t woon naby aan die parke en net koop wanneer hulle daar af. Byvoorbeeld het ek verslaaf die laaste keer dat ek gaan maar woon in Jersey so nou kan ek bestel dit aanlyn op die webwerf Disney Parke, maar as ek 'n dubbele ek het geen manier om van die saak. Daar moet 'n soort van-webwerf of 'n groep waar mense van regoor die wêreld kan ruil - en hulle dien. wat sou cool Catherine wees op 27 September 2010 om 02:28 Mike (LOL). Ek het nog nooit gesien het Amerika Sing (bummer), maar ek het die langspeelplaat. Ek kan my net indink hoe ontsagwekkende dit was. Craig Dit is korrek. Ons wil graag 'n handel, per handel opsie (óf raaisel of oop), per plek per dag te sê. Ons het baie van die plekke wat beide ervarings bied. As jy op Disney se Animal Kingdom Lodge op Maandag, kan jy handel van beide die oop handel en geheim boks. Jy kan ook die handel van 'n verskeidenheid van ander plekke op dieselfde dag. Op Dinsdag, kan jy dit alles weer doen. Steven Miller op 27 September, 2010 om 12:57 So kan jy terug gaan na 'n plek en doen 'n ander handel oor 'n ander dag Byvoorbeeld, 1 handel by Diereryk) Craig uit OH op 27 September, 2010 om 12:28 om te verduidelik, Eagle Sam is uit Amerika Sing. Sam (die) Eagle is die Muppet. Hoe verwarrend Mike van FL op 27 September, 2010 om 12:14 Great video, en ek is 'n Muppet Mike van FL op 27 September, 2010 om 12:09 Kommentaar gesluit. Sluit aan te kry interessante nuus en updates afgelewer by jou posbus uit die Disney Parke Blog Deur hierdie vorm, gee jy Disney Parke Blog toestemming om jou e-pos. Jy kan toestemming om pos jou e-pos adres te eniger tyd met behulp van die unsubscribe skakel, gevind aan die onderkant van elke e-pos in te trek. Ons neem jou privaatheid ernstig. Vir meer inligting oor ons data-insameling en gebruik praktyke, lees asseblief ons Privaatheidsklousule. Deur middel van my e-posadres ek wil graag updates, spesiale aanbiedings, en ander inligting via elektroniese boodskappe en post van Disney Bestemmings, LLC en ander lede van die Walt Disney familie van maatskappye ontvang. Jy kan jou toestemming terugtrek vir hierdie boodskappe te eniger tyd. Vir meer inligting oor ons data-insameling en gebruik praktyke, en die bestuur van jou voorkeure, lees asseblief ons privaatheidsbeleid.

No comments:

Post a Comment