Monday 9 October 2017

Online Trading Accounts In Usa


Fidelity International Gebruik ooreenkoms Jy besoek Fidelity van buite die Verenigde State van Amerika, en jy moet die Internasionale Gebruik ooreenkoms aanvaar voordat jy kan voortgaan. Hierdie webwerf is bedoel om net aan individue in die Verenigde State van Amerika beskikbaar gestel word. Niks op hierdie webtuiste word beskou as 'n uitnodiging om te koop of 'n aanbod om 'n sekuriteit of enige ander produk of diens, verkoop aan enige persoon in enige jurisdiksie waar so 'n aanbod, uitnodiging, koop of verkoop onwettig ingevolge die wette van daardie jurisdiksie sou wees en nie een van die sekuriteite, produkte of dienste wat hierin beskryf gemagtig word gevra, aangebied, gekoop of verkoop buite die Verenigde State van Amerika. Deur die gebruik van hierdie webwerf, stem jy in tot die gebruik van koekies wat inligting oor besoekers in te samel. Om voort te gaan na hierdie webwerf, moet jy erken dat jy verstaan ​​en saam met hierdie voorwaardes van gebruik deur te kliek Ek Aanvaar hieronder. Wys my internasionale opsies voort vir Fidelity koekies kan gebruik word vir 'n aantal doeleindes (soos sekuriteit, webwerf persona, en analytics) en kan 'n verskeidenheid van inligting in te samel (soos datum en tyd van besoeke, bladsye besigtig, en toegang toestelle gebruik ). Gebaseer in die Verenigde State van Amerika, Fidelity Investments is een van die mees gediversifiseerde finansiële dienste maatskappye in die wêreld. Ons fundamentele missie is om te help kliënte en kliënte hul finansiële doelwitte te bereik. 2016 FMR LLC. Alle regte voorbehou. Site OANDA. : 1.. MT4 Meta Trader 4. . . Site OANDA. . . . . . Wat ons kliënte sê ek wil site OANDA en sy Risikobestuur span bedank vir die manier waarop dit reageer op hierdie finansiële slagting deur sy kliënte te beskerm teen verdere verliese en vergewe negatiewe balans. Ek vertrou site OANDA met my geld, en dat is 'n groot ding om te sê om te weet die huidige finansiële situasie. Weereens dankie. - Victoria G. New York, VSA Dit is een van die redes waarom ek (Liefde) site OANDA. Ek voortdurend beïndruk met nie net die kliënt sorg wat deur jou maatskappy, maar die doeltreffendheid van die platform, 'n uitstekende uitvoering van my ambagte en ek het nog nooit iets beleef afstand twyfelagtige oor my handel of enige aspek van rekening bestuur. Stanley P. Minnesota, VSA Geagte site OANDA. Regtig tevrede met site OANDA gedurende hierdie baie moeilike tyd Ek persoonlik het met julle al reeds jare en ek glo daar is voor nog baie goeie jare. Wel gedaan. Dankie waardeer Nicholas H. Suzhou, China site OANDA site OANDA Partners met BeeksFX aan te bied Retail Handelaars Laer latency. . . 542574. site OANDA Japan Co Ltd 1571. Affiliasies Bekendstelling Brokers Meta Trader WebTrader Open Live rekening Trading Rekeninge Trading Rekeninge Handelsrekening Tipes Live rekening Gebruikers HANDEL Live rekening kliënte voordeel trek uit die volgende handel en dienste vir die kliënt: Veilige Meta Trader platform lae minimum deposito bedrag Desktop Mobile handel Online toegang tot WebTrader deur Desktop, Tablet Mobile 24/5 Multi-talige klantenservice Toegewyde Account Manager Market News Daily Ontleding Een kliek Teregstellings perk Bestellings Quotes in reële tyd grafieke en tabelle van tydperke Tegniese aanwysers en gereedskap OOP Live-rekening demo rekening Gebruikers Opening n handelsmerk demo rekening kan jy jou handel strategieë te oefen sonder deponeer enige werklike geld. Ons handel platforms werk op dieselfde wyse as 'n Live rekening in 'n parallelle omgewing. Praktyk Fondse beskikbaar praktyk Trading strategieë te ontwikkel Trading Vaardighede Desktop Mobile Trading 24/5 Multi-talige klantenservice OOP demo rekening Meta Trader WebTrader

No comments:

Post a Comment